Faktury i płatności
W dziale tym znajdziesz najczęściej zadawane pytania dotyczące faktur i płatności.
- Jak zamówić duplikat faktury?
Duplikat faktury można zamówić telefonicznie poprzez kontakt z naszym BOK (Biurem Obsługi Klienta) czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8:00-16:00.
- Czym jest e-faktura?
Faktura elektroniczna (e-faktura) zastępuje fakturę papierową. Przesyłana jest na adres email przekazany w formularzu akceptacji – zamiast przez pocztę tradycyjną.
- Co to jest INRB?
IRBN to nic innego jak indywidualny numer rachunku bankowego. Każdy z naszych klientów posiada taki numer na dokumentach (fakturach vat). Umożliwia nam to szybkie i precyzyjne rozliczanie z oferowanych usług.
- Do kiedy jest termin płatności?
Termin płatności jest do 7 dnia każdego miesiąca naliczany z dołu.
- Czy mogę zawiesić usługę?
Usługi zawarte na czas określony nie ma możliwości zawiesić.
- Co powinna zawierać reklamacja?
Reklamacja powinna zawierać precyzyjne informacje dotyczące zgłaszanego problemu. Warto również przygotować numer telefonu kontaktowego z którym serwis będzie się kontaktował celem rozwiązania problemu.
- Pod jakim numerem tel. uzyskam informacje o swoim koncie abonenckim ?
Precyzyjne informacje dotyczące wzajemnych relacji możecie Państwo uzyskać dzwoniąc na numer BOK (134323808 )
- Dzwoniąc na BOK jakich pytań mam się spodziewać w celu identyfikacji klienta Nstream ?
W przypadku kontaktu z BOK– prosimy przygotować PESEL lub numer ID – znajdujący się na FV.