Od czasu do czasu pojawia się czarny ekran z ostrzeżeniem. Co robić?
Jeśli widzisz następujący ekran:

Znaczy to, że minęły 2 tygodnie od terminu nieuregulowanej płatności. System działa automatycznie na zasadzie indywidualnych numerów kont abonentów, więc pomyłki są wykluczone.
Aby pozbyć się ekranu należy uiścić opłatę abonamentową. Po zaksięgowaniu wpłaty ekran znika.
Jeśli płatność nie zostanie uregulowana w ciągu tygodnia od pojawienia się tego komunikatu, zostaje nałożona blokada.
Dla Domu
Dla Firmy
Usługi i serwis
Korczyna przyłącza światłowodowe i uruchamianie usług
Iwonicz przyłącza światłowodowe i uruchamianie usług
EURO 2020 ^ Telewizja Światłowodowa






Panel Użytkownika
Sterowniki
Instrukcje do urządzeń
Dokumenty do pobrania