Panel Klienta
Każdy abonent Nstrem może założyć konto abonenckie w naszym panelu. Jest on dostępny pod adresem:
Dostać się do niego można też przez link w prawej górnej części tej strony.
Za jego pomocą można:
- sprawdzić swoją obowiązującę taryfę,
- kontrolować swoje rachunki,
- sprawdzić swój numer konta indywidualnego,
- pobierać faktury,
- ustalić sposób otrzymywania faktur.
Tematy pomocy
- W jaki sposób mogę się zarejestrować?
Po wejściu na ekran logowania klikamy "Nie posiadam konta". Następnie wypełniamy poprawnie potrzebne dane i klikamy "Aktywacja konta".
- Zapomniałem hasła. Co robić?
Po wejściu na ekran logowania klikamy "Nie pamiętam hasła". Następnie wpisujemy podany przy rejestracji adres email i klikamy "Wyślij hasło".
- W jaki sposób mogę zmienić swoje hasło do konta?
Po zalogowaniu na panel wybieramy z lewego menu opcję "Zmiana hasła". W formularzu wpisujemy dwa razy swoje nowe hasło i klikamy "Zmień hasło".
- Jak wybrać sposób otrzymywania faktury VAT?
Po zalogowaniu na panel wybieramy z lewego menu opcję "Faktury". W formularzu wybieramy odpowiadającą nam metodę (w przypadku poczty elektronicznej wpisujemy poprawny adres) i klikamy "Wybierz".
- Jak mogę sprawdzić stan swoich rozliczeń?
Po zalogowaniu na panel wybieramy z lewego menu opcję "Rachunki". Na liście znajdują się wszystkie nasze faktury wraz ze stanem ich opłacenia. Na górze mamy saldo naszycb rozliczeń.
- Gdzie znaleźć moje faktury w wersji do wydruku?
Po zalogowaniu na panel wybieramy z lewego menu opcję "Rachunki". Na liście znajdują się wszystkie nasze faktury wraz ze stanem ich opłacenia. Wersje faktur do wydruku uzyskujemy klikając w ikonki dokumentu PDF znajdujące się w lewej części tabeli.